Obchodní podmínky

Všeobecné obchodní podmínky (VOP) pro nákup v internetovém obchodě schooltour.cz

VOP jsou platné od 1.1.2014

Kupující podáním objednávky stvrzuje, že se seznámil s VOP, že s nimi souhlasí a to ve znění platném a účinném v momentě odeslání objednávky.

1. Objednávka

Veškeré odeslané objednávky jsou závazné. Kupující stvrzuje svou objednávkou souhlas s obchodními podmínkami i s Reklamačním řádem schooltour.cz.
Pokud si kupující svou objednávku rozmyslí, je důležité co nejrychleji kontaktovat pracovníky e-shopu pro stornování, popř. úpravě objednávky buď telefonicky nebo emailem.

2. Ceny

Všechny ceny jsou smluvní a jsou vždy aktuální a platné v okamžiku odeslání objednávky. Ceny jsou konečné včetně DPH.
Akční ceny platí do vyprodání zásob popř. po dobu časově určenou.

3. Způsob dodání zboží

Zboží odesíláme do 24 hodin (v pracovní dny) po obdržení závazné objednávky. Zásilka je podána jako ČP Balík do ruky.
Zboží bude doručeno na DODACÍ adresu uvedenou v objednávce.
V případě, že vybrané zboží nebude na skladě, Vás bude kontaktovat naše pracovnice a domluví s Vámi výměnu za jiný druh zboží, popř. stornování objednávky daného zboží.

4. Převzetí zboží

Kupující při převzetí zboží ve vlastním zájmuzkontroluje neporušenost balení. Pokud se objeví poškození balení, sepíše s dopravcem protokol o poškození zásilky.Kupující by měl po převzetí zásilky zkontrolovat správnost dodaného (objednaného) zboží dle přiložené faktury a v případě nesrovnalostí ihned (buď telefonicky nebo emailem) informovat pracovníky e-shopu.
Pokud bude chtít zákazník znovuposlat zásilku, kterou si NEVYZVEDL, bude mu účtováno poštovné ve výši 150,- Kč.

5. Možnosti dopravy – ČESKÁ REPUBLIKA
– ČESKÁ POŠTA – BALÍK DO RUKY
– OSOBNÍ VYZVEDNUTÍ V KANCELÁŘI ŠKOLY

MOŽNOSTI PLATBY – ČESKÁ REPUBLIKA – Platba pouze v měně CZK
– DOBÍRKA
– BANKOVNÍM PŘEVODEM
– V HOTOVOSTI

6. Odstoupení od kupní smlouvy

Pokud je kupní smlouva uzavřená pomocí prostředků komunikace na dálku (v internetovém obchodě) má kupující v souladu s §1829 odst. 1 občanského zákoníku právo bez udání důvodu odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží.
Zboží musí být vráceno v nepoškozeném stavu, bez známek užívání a pokud možno s visačkami. Zároveň musí být přiložena okopírovaná faktura a na ní uvedeno číslo účtu, na který si přejete částku vrátit. Ustanovení zákona o odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14 dní však nelze chápat jako možnost bezplatného zapůjčení zboží.
Na vrácení peněz má prodávající 14 dní od doručení zásilky.
Po doručení vráceného zboží (odstoupení od kupní smlouvy) prodávajícímu, bude kupujícímu zaslána částka odpovídající ceně za zaplacené zboží. Poštovné při vrácení zboží si hradí kupující sám.
V případě vrácení pouze části věcí z faktury bude přepočítána částka o objemovou, popř. jiné slevy uvedené na faktuře a týkající se vráceného zboží.
Zboží, které vracíte zpět NEZASÍLEJTE NA DOBÍRKU. Takto došlá zásilka nebude přijata.

7. Postup při výměně zboží

Při výměně zboží okopírujte fakturu nebo přiložte dopis a napište své jméno, číslo objednávky a Váš požadavek na výměnu. Doporučujeme ověřit dostupnost položek na webu www.schooltour.cz, které požadujete výměnou (můžete napsat i náhradní variantu). Jakmile k nám zásilka dorazi, bude obratem vyměněna a následující pracovní den odeslána.
V případě, že bude výměna za méně peněz, než bylo původně, napište nám prosím číslo účtu, abychom mohli přeplatek vrátit. Pokud bude výměna vyšší, zboží zašleme na dobírku.

8. Reklamace

Kupujícímu se doporučuje, aby při převzetí zásilky od přepravce České pošty zkontroloval stav zásilky (poškození balení). Kupující je oprávněn odmítnout převzetí zásilky, která jeví známky poškození. Pokud takto poškozenou zásilku převezme, je nezbytné poškození sepsat v předávacím protokolu přepravce. Na pozdější reklamaci v tomto ohledu nebude brán zřetel.
Po převzetí zásilky se na zboží vztahuje záruka 24 měsíců. V případě, že se během této doby vyskytne vada na výrobku, má kupující právo na reklamaci. V tom případě okopírujte fakturu, popř. napište na list papíru Vaše jméno, adresu, telefon, číslo objednávky (faktury) a spolu se zbožím zašlete na adresu uvedenou na faktuře (popř. na našich stránkách). Zboží k reklamaci zasílejte zabalené do vhodného obalu. Dopravce neručí za špatně zabalené zásilky a prodejce neuzná záruku u zboží poškozeného při přepravě.
Na vyřízení reklamace má prodávající 30 dní od převzetí zboží. V případě, že reklamace bude oprávněná, má kupující právo na úhradu nutných nákladů, zejména poštovného, které uhradil při odeslání reklamovaného zboží. V tom případě oskenujte podací lístek a zašlete na náš kontaktní email info@schooltour.cz.
V případě, že výrobce reklamaci uzná bude částka vrácena na Vámi uvedený účet.
Po vyřízení reklamace se záruční doba prodlužuje o dobu trvání reklamace.. V případě neoprávněné reklamace se záruční doba neprodlužuje. Byla-li reklamace zboží v zákonné lhůtě vyřízena výměnou zboží za nové, začne záruční doba běžet znovu od data vyřízení reklamace.
Veškeré doklady týkající se reklamace si vždy pečlivě uschovejte.

Práva a povinnosti prodávajícího

Prodávající má povinnost vyřídit závaznou objednávku a odeslat objednané zboží na uvedenou dodací adresu. Nedílnou součástí zásilky je i faktura na zakoupené zboží.
Veškeré osobní údaje poskytnuté při registraci jsou důvěrné a nelze je využít k jiným účelům.
Prodávající má právo odmítnout objednávku, pokud kupující opakovaně nesplní svůj závazek odebrat zboží a zaplatit kupní cenu, popř. neustále mění své požadavky aniž by zásilku převzal.
Prodávající má právo na odstoupení od kupní smlouvy (závazné objednávky) v případě, že není zboží skladem a nedohodne se s kupujícím na jiné objednávce.

Závěrečné ustanovení

Odesláním závazné objednávky kupující souhlasí s obchodními podmínkami platnými v den odeslání. Souhlasí i s cenou platnou v den odeslání, pokud nebylo v konkrétním případě prokazatelně dohodnuto jinak.